სოციალური ქსელის დამფუძნებელმა მარკ ცუკერბერგმა განაცხადა, რომ "ფეისბუქის" სიახლეების გვერდი მომავალში მეტწილად მეგობრების და ახლობლების სიახლეებს წარმოგვიდგენს და კომპანიების თუ სხვადასხვა კომერციული გვერდების აქტივობები მნიშვნელოვნად შემცირდება. ამ სახით, მარკს სურს Facebook მომხმარებლებისთვის უფრო "ახლო" და მჭიდრო გახდეს.
"კომპანიების, ბრენდების და მედიის პოსტები შემცირდება. ამ ცვლილებით ვფიქრობ ადამიანები Facebook.-ზე უფრო ნაკლებ დროს გაატარებენ, მაგრამ ვფიქრობ, იმ დროს, რომელსაც აქ დაყოფენ, უფრო ღირებული და სასარგებლო გახდება."
2017 წლის ოქტომბერში კომპანიამ პოლიტიკურ რეკლამებზე დააწესა შეზღუდვა.