ამერიკული კულტურა დიდიხანია რაც ჯინსის კულტმა მოიცვა. ამერიკულ მოდაში დენიმი უწყვეტ განვითარებას განაგრძობს. ახლახან მოდის სფეროს ამომავალმა ვარსკვლავმა, კაია გერბერმა მოირგო ჯინსის იმიჯი ჟურნალისთვის Teen Vogue. ახალბედა მოდელი დედის, სინდი კროუფორდის სარეკლამო რგოლს გვახსენებს "პეპსისთვის". მოდი დავბრუნდეთ წარსულში და ვნახოთ საიდან დაიწყო და როგორ განვითარდა მოდელის იმიჯი ჯინსის რეკლამაში.
CALVIN KLEIN JEANS, 1980
15 წლის ბრუკ შილდსი
WRANGLER, 1990S
ტოპის და ჯინსის წარმატებული დუეტი
VERSACE JEANS COUTURE, 1995
კლაუდია შიფერი და ნადია აუერმანი
GUESS JEANS, 1993
მთელი ზაფხული გადაჭრილ შორტსა და ტოპში
FIORUCCI, 1970S
მადონას საყვარელი ბრენდი 70-იანებში
VERSACE JEANS COUTURE, 1992
ნაომი, კრისტი, კლაუდია..ამ სუპერმოდელებმა 1992 წელს კანადური ჯინსის კოსტიუმი შთაგვაგონეს
POLO JEANS, 1996
რა უნდა ყოფილიყო ამერიკის დროშის გამოყენებაზე უფრო საკულტო
CALVIN KLEIN, 1992
ახალბედა ქეით მოსმა და მარკ უოლბერგმა იდეალური წყვილის კულტი შექმნეს
PEPSI COMMERCIAL, 1992
სინდის მაღალწელიანმა ჯინსმა და თეთრმა მაისურმა მოდის მოყვარული გოგონების გარდერობში დაიკავა ადგილი